Josanne in Sydney

Geen nieuws goed nieuws?!

Na verschillende berichten met de vraag wanneer ik weer eens een verhaal op mijn blog ging schrijven, ben ik achter mijn computer gekropen... Velen van jullie schreven dat 'geen bericht vast goed bericht is', maar, dit is niet altijd zo.Veel van mijn tijd is namelijk de laatste weken opgegaan aanstuderen (eindelijk goed nieuwsvoor mijnvader en moeder

Wink
). Vooral de essays vielen me tegen. Heel andersdan een research paper willen ze hier dat je schrijftover je eigen mening enzo... waar heb je die in de wetenschap voor nodig? Hebben ze me in Leiden in ieder geval nog nooit naar gevraagd. Anyways, verder geen zorgen, het gaat goed met me!

Natuurlijk weer een aantal (koude) BBQ's op het strand in Bondi gehad, crazy feestjes in onze achtertuin, toeristische uitstapjes naar de fishmarket, the Rocks, Vivid Sydney Festival, Primo Italiano, de Harbour Bridge, chillen in het partk, uitgaan in de Argyle en ArtFactory, dinsdagavond filmavond en een nieuwe verslaving: the OC. Onboeiend om meer over schrijven (niets nieuws), maar wel leuk om op de foto's te zien.

Verder isde aankomst inSydney op dit moment verder weg dan het vertrek naar Nederland

Cool
/
Surprised
(= gemengde gevoelens). Nogdrie en een halve week studeren (tentamens!)en dan reizen.We gaanmet een aantal vrienden (veel dezelfde mensen als waarmee ik de trip langs de Great Ocean Road heb gemaakt) met het vliegtuig naar Cairns (in het Noorden, langs de Oostkust) vanwaar we met de auto naar Brisbane rijden met tussenstops in onderanderede Great Barrier Reef (duiken!), de Whitsunday Islands (zeilen!) enFraser Island. Hier ishet ondanks de winternog steeds strandweer (dichterbij de evenaar). Wel zijn ereen heleboel meer haaien,gevaarlijke kwallenen krokodillen, vergeleken met Sydney. Soms schijn alleen met een wetsuit het water in te kunnen.Vanaf Brisbane vertrekken wenaar Nieuw Zeeland (Christchurch) waar het heel erg koud is en we dus waarschijnlijkgaan snowboarden (fijn!).Ik ben heel erg benieuwd naar Nieuw Zeeland... heb hele mooie foto's gezien en geweldige verhalen gehoord, dus ben blij dat ik er nu zo dichtbij ben!

Jullie begrijpen dus... nog even een paar weekjes knallen in de bieb en dan 5 weken op reis! Op 2 augustusben ik weer in het land... (goed nieuws???)

LIEFS

Reacties

Reacties

Joke

Hoe was het ook weer? "Zie iedere klus als een uitdaging en het zal je lukken"!
Veel succes in die laatste studie weken.
Lieve groetjes, Joke

Karen

ha lief!! wat leuk je foto's en verhaal (al was ik na je facebook krabbel inmiddels gerust dat geen nieuws idd goed nieuws is ;) !! En wat vliegt de tijd inderdaad, maar wel heeeel gezellig als je in aug weer in NL bent! Hier ook weer aan het werk na daagjes strand & varen. Succes in de bieb! x

Jessica

Joos! Leuke foto's en fijn om weer een verhaaltje van je te lezen ! Succes met je laatste studeer sessies, daarna lekker reisen. Nieuw Zeeland lijkt me ook erg mooi! Geniet!
kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!