Josanne in Sydney

Van de sneeuw naar de zon...

Hoi allemaal!

Vandaag de laatste dag (met sneeuw!) in Leiden! Vanavondzal ik vertrekken naar Seoul om vanuit daar naarSydney te vliegen.

Maar... allereerst wil ik iedereen diemijn laatstetwee weken tot een geweldige afscheidsweken hebben gemaakt, bedanken. Hoe vaak ik niet in de Bagels & Beans heb gezeten (die mensen daar zullen wel denken), hoeveel er niet is geparteed(iedereen heeft opeens vollop tijd) en hoe lief alle cadeau's (vaak met persoonlijke touch) die ik heb gekregen: dankjewel! Het heeft het afscheid er niet makkelijker op gemaakt, maar het betekentóók dat er een helegrote kans is dat ik weer terug kom op de geplande datum (8 augustus).

De planning is dus om vanavond om 21.35u te vertrekken vanaf Schiphol en dan om 16.10u te landen op het vliegveld van Seoul (lokale tijd). Hier zal ik na 3 uur overstappen en wachten vertrekken naar mijn eindbestemming Sydney, waar ik om 7.10u verwacht te landen en zal worden opgehaald door de oom van een vriend van Luuc. Robert (zo heet hij) heeft mij aangeboden om me op te halen van het vliegveld en ik mag ook in zijn appartement slapen totdat ik een eigen kamer/ appartement gevonden heb (echt heel relaxed).

Het hoogtepunt van de afgelopen weken was (moet ik toch wel zeggen) vrijdagavond in de Roebels, hiervan heb ik dan ook wat foto's geupload!

Liefs, kussen en tot over 6 maanden!

Joos

Reacties

Reacties

Tineke Klaver

Josanne, heel veel succes in Sydney!
We blijven je volgen.

groetjes uit Zwitserland

Tineke Klaver

Josanne, heel veel succes in Sydney!
We blijven je volgen.

groetjes uit Zwitserland

Melanie

Hai Josanne, ik wens je VET veel plezier daar!!
Goede reis, en leuk zo om je pagina te bekijken!
groetjes Melanie

Ils

babe! Geniet ervan wij zullen op onze dikke crib passen tot je je wieder bij ons voegt!

Bernice

Hee Josanne,

Spannend zeg. Ik ga aan je denken terwijl je met de zenuwen in je lijf in het vliegtuig zit. Wat een ontzettend mooi avontuur ga je tegemoet. Heel leuk om al je belevenissen te kunnen volgen!

groetjes Bernice

Anne

He Joos! Heel veel plezier he! Leuk om via je site te horen hoe het gaat! Veel posten hoor :) Kus

anita

Heey Meis !!

Heel veel plezier op reis !!
We denken aan je en blijven je verhalen volgen !!
liefs jan anita coen en doortje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!